20/08/2009

sallama

ne kadar enteresandır ki bi şekilde alışıyoruz ölümlere.
öyle yada böyle giden gider kalan kalaır ,sağlar kimin olursa olsun konum bu değil,kıvranmam da bu değil.sadece çok derin bir üzüntü,aslında bir mutluluk.daha neresi hangi gezegen bu kadar acımasız,cani,vahşi,kanlı,ayrımcı,faşist olabilir,daha kötü olabilir mi acaba ölünce gitceğimiz o yer?bence olamaz, değildir.ve bundandır ölen insanlar için ne kadar üzülürsem üzüleyim içten içe kurtuldu diyemeden edemiyorum.ne var ki burda yaşanacak,ne var ki heyecan duyacak,zanneder misiniz pollyanna olmak götü kurtarır.değil kendimi koymadan baktığımda hayır cevabını yaşananlarda görüyorum bu bile yeter.

4 comments:

TuLûAt said...

Lethe'm merakla bekliyordum yazacaklarını..

yav he he said...

aaa ılk yorumcumu gordum
sevindirik oldum sırf senin ıcın gelıp yazcam buaraya ıkıncı yazıyı
:)))

gölge said...

bende beklemedeyim :)

y. said...

sinemmm, ben yeşim özgür söyledi bloğunu...